
Wychodząc naprzeciw potrzebom naszych pacjentów uruchomiliśmy w Przychodni KEN opcję teleporad, czyli konsultacji z lekarzami różnych specjalności odbywających się drogą telefoniczną. Szczególnie teraz, w czasie pandemii koronawirusa, jest to narzędzie zapewniające szybkość, wygodę i bezpieczeństwo kontaktu z lekarzami.
Teleporada – zwana również telekonsultacją czy wizytą na odległość – to rodzaj konsultacji lekarskich, które odbywają się bez osobistego kontaktu lekarza z pacjentem poprzez rozmowę telefoniczną. Jest to bardzo nowoczesne rozwiązanie telemedyczne, które oszczędza czas i zwiększa wygodę zarówno pacjentów, jak i lekarzy. Obecnie – w czasie pandemii koronawirusa, z którą zmaga się Polska, Europa i cały świat – jest to jednak przede wszystkim opcja bardzo podnosząca poziom bezpieczeństwa. Pacjent może uzyskać pomoc lekarza bez konieczności wychodzenia z domu, podróżowania do naszej Przychodni, bez kontaktu z innymi osobami – znacznie zmniejsza to ryzyko zakażenia wirusem SARS-CoV-2.
Teleporady w Przychodni KEN – jak to działa?
W Przychodni KEN w ramach teleporad skorzystać można z konsultacji z:
– lekarzem rodzinnym,
– lekarzem internistą,
– dermatologiem,
– diabetologiem,
– okulistą.
Aby skorzystać z teleporad, należy skontaktować się z nami pod numerem telefonu 22 120 20 33. Wówczas zostaje umówiona godzina kontaktu telefonicznego lekarza z pacjentem. Sama teleporada nie różni się zbytnio od tradycyjnych konsultacji – lekarz ma dostęp do dokumentacji medycznej pacjenta, a także może przeprowadzić wywiad. Pytać może o występujące objawy, okoliczności ich pojawienia się oraz nasilenie, przebyte wcześniej choroby, przyjmowane leki itp. W razie konieczności, lekarz może wystawić e-zwolnienie lub e-receptę (zwłaszcza na leki stosowane przez pacjenta stale), skierować na konkretne badanie lub do innego specjalisty.
Teleporady – w trosce o pacjentów i personel
Wszyscy doskonale zdają sobie sprawę, w jakiej sytuacji znajduje się nasz kraj. Aby zwalczyć pandemię koronawirusa, należy możliwie najbardziej ograniczyć kontakty międzyludzkie – temu właśnie służą obostrzenia wprowadzane przez rząd. Oczywiście wizyta u lekarza jest sprawą, która absolutnie usprawiedliwia wyjście z domu, ale w Przychodni KEN chcemy dbać zarówno o zdrowie naszych pacjentów, jak i pracowników. Z tego względu serdecznie zachęcamy, by korzystać z przygotowanej przez nas oferty teleporad – z korzyścią dla siebie, naszych lekarzy, recepcjonistek, a także całego społeczeństwa!
Zachęcamy do korzystania z opcji teleporad pod numerem telefonu 22 120 20 33, zgłaszania zapotrzebowania na e-recepty pod adresem mailowym oraz korzystania z możliwości, jakie daje Internetowe Konto Pacjenta. Jesteśmy do Waszej dyspozycji również za pośrednictwem nowoczesnych narzędzi komunikacyjnych!